جستجو
ﺳﻪشنبه 1404/07/22 ساعت 00:59
lead
flag

ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی میان‌پایه براي جاماندگان از 25 مردادماه

8230
0

 به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تا 25 مردادماه 1402، 83درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی، 63درصد دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، 57درصد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شاخه نظری، 51درصد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شاخه فنی وحرفه ای، 50درصد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شاخه کاردانش و به‌طور میانگین 73درصد کل دانش‌آموزان سفارش کتاب خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند. لذا مجدداً فرصتی فراهم شده است تا تمامی دانش‌آموزان میان پایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام ننموده‌اند، از روز چهارشنبه 25 مردادماه 1402 در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی 1403-1402، به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.gov.ir  my.medu.ir , irtextbook.ir) مراجعه و نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نمایند.

در ضمن دانش‌آموزانی که به‌دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهار شنبه 25 مردادماه 1402 می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام نمایند.

شایسته است با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از منطقه به مدرسه، تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است حواله توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزانی صادر خواهد شد که اولاً  ثبت نام آنها برای سال تحصیلی 1403 - 1402 در مدرسه قطعی شده باشد و ثانیاً ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام داده باشند.

 

انتهای پیام

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت