سازمان پژوهش و برنامهريزي آموزشي- وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد مناقصه عمومی دومرحلهاي خدمات «نگهداري، بهروزرساني، توسعه و پشتيباني سامانه جامع فروش و توزيع مواد آموزشي» به شماره 2003003066000002 را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: https://WWW.Setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبتنام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. زمان انتشار اسناد فراخوان در سامانه، روز يكشنبه 1403/1/19 میباشد.
مهلت زماني دریافت اسناد مناقصه از سايت: تا ساعت 14 روز شنبه 1403/1/25
مهلت زماني ارائه پيشنهاد: تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1403/2/5
زمان بازگشايي پاكتهاي «الف» و «ب»: ساعت 14 روز يك شنبه 1403/2/9
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار:
آدرس: تهران- خیابان کریمخان- خیابان ایرانشهر شمالی- پلاک 270- سازمان پژوهش و برنامهريزي آموزشي
تلفن تماس: 88831163 داخلي 225 (گروه حقوقي و امور قراردادها)
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456 دفتر ثبتنام: 88969737 و 85193768
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی