با حضور كارشناسان حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش، كارگاه الگوي مدرسه تراز سند تحول بنيادين نظام تعليم و تربيت در مدرسه تاريخي دارالفنون برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل، پژوهشگاه مطالعات آموزش وپرورش در راستاي ارتقا سطح دانش و آگاهي راهبران تحولي اقدام به برگزاري اين كارگاه كرد.
دراین کارگاه الگوی مفهومی مدرسه تراز، چرخشهای تحولی در هر یک از افراد الگو و شاخصهای ارزیابی مورد تبادل نظر قرار گرفت.
قراراست درادامه برگزاري اين كارگاه، بيش از هزار و 500 نفر از فرهنگيان، به عنوان راهبران تحول، آموزشهاي لازم را كسب و سپس تجربيات خود را در راستاي دانشافزايي 15 هزار مدير مدرسه به اشتراك بگذارند.