به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، يكي از مهمترين مسائل بشردر تمامي ادوار تاريخي، مقوله تعليم و تربيت و پرورش نسل جوان براي ورود به اجتماع و جامعه پذيري آنان بوده است. از دگرسو هم زمان با فزوني دانش و آگاهي بشر از حساسيت و اهميت تعليم و تربيت و ظهور ساخته هاي اجتماعي پيچيده، نظام هاي تعليم و تربيت از اشكال تصادفي و سنتي به سوي نظام هاي حساب شده و قانونمند سوق يافتند و دراين ميان برنامه هاي درسي نيز از طرح و مقاصد واقع بينانه تري برخوردار گرديدند. كتاب حاضر برآن است كه ضمن بررسي ديدگاه ها و نقطه نظرات متفاوت، حدود و ثغور رشته برنامه ريزي درسي را به تصوير بكشد و يا حداقل تنوع برداشت ها ازمفهوم برنامه درسي را نشان دهد.
نويسنده: کورش فتحي واجارگاه
ناشر: آييژ
سال نشر: 1401/ 344ص.