جستجو
دوشنبه 1404/09/24 ساعت 00:10
lead
flag

مشارکت بیش از ۸۱ هزار دانش‌آموز و ۷۸ هزار معلم در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران، فناوران و آثار پژوهشی برگزیده کشور

33
0

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در بیست‌وششمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران، بر نقش پژوهش در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و ارتقای کیفیت آموزش تأکید کرد و از حرکت پژوهشگاه به سمت پژوهش‌های تخصصی و مأموریت‌گرا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی محبی، رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران، فناوران و آثار پژوهشی برگزیده کشور در اردوگاه باهنر، پژوهش را رکن اساسی رشد و توسعه جامعه دانست و گفت: هیچ کاری بهتر و هیچ راهی برتر از پژوهش وجود ندارد.

وی افزود: پژوهش می‌تواند تصمیم‌های مدیریتی را مؤثرتر کند و یادآور شد که در آموزش، نقش والدین و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان بیشترین تأثیر را دارد.

محبی تأکید کرد: فعالیت‌های پژوهشگاه بر اساس سند راهبردی برنامه هفتم توسعه و با تمرکز بر مسائل اصلی و تحولی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی همچنین گزارشی از جشنواره ارائه داد: بیش از ۸۱ هزار دانش‌آموز و ۷۸ هزار و ۶۴۹ معلم در جشنواره شرکت کردند و هدف‌گذاری شده است حداقل ۳۰ درصد معلمان کشور پژوهنده باشند.

محبی در پایان تأکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی، پژوهشگاه به سمت مأموریت‌گرایی و پژوهش‌های تخصصی حرکت کرده است تا مسائل نظام تعلیم و تربیت به‌صورت علمی شناسایی و حل شوند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت