به گزارش روابط عمومي و امور بينالملل سازمان پژوهش و برنامهريزي آموزشي، دوهزار و پانصد اثر به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد رسید.
مهدی حاجیءمحمدی، مشاور معاون وزیر و رییس اداره روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی بيان كرد: در یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد، در مرحله اول ارزیابی در قالب غربالگری و با همراهی داوران استانی طی دو مرحله از سی و سه هزار اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، تعداد دوهزار و پانصد اثر به مرحله بعد راه یافتند و آثار برگزیده این مرحله در اختیار هیئت انطباق و انتخاب جشنواره قرار گرفتند.
رییس ستاد خبری جشنواره ادامه داد: با توجه به فراوانی تعداد آثار ارسالی، دبیرخانه حساسیت ویژهای را در حوزه داوری با توجه به تنوع گروههای شرکتکننده، دانشآموز، دانشجو، معلم و مؤسسه در نظر گرفته است که در راستای داوری عادلانه و طی مراحل مختلفی در حوزه داوری، پس از چهار مرحله غربالگری با بیش از هفتاد داور، آثار در اختیار هیئت انطباق و انتخاب قرار گرفته است.
حاجی محمدی افزود: اعضای هیئت انتخاب و انطباق که متشکل از سرگروهها و کارشناسان دفاتر تألیف در دفتر تألیف نظری و فنیوحرفهای هستند، بر اساس انطباق تولید محتوای آموزشی و برنامه درسی، آثار را مورد ارزیابی قرار میدهند که پس از شروع داوری نهایی، بیست و ششم تیر ماه مراسم اهدای جوایز و اعلام برگزیدگان انجام خواهد شد.
رییس ستاد خبری جشنواره در پایان اضافه نمود: شایان ذکر است، یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد که با هدف حمایت از تولیدات الکترونیک معلمان و مؤسسات و شرکتهای علمی آموزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، ترغیب، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندیهای معلمان، دانشآموزان، دانشجو معلمان و مدرسان برگزار شده است.
انتهاي پيام